Vzhůru na přední místa všech vyhledávačů
PPC reklama (Pay per click)
Reklama PPC neboli pay per click je inzerce, kde zákazník platí za každý proklik. Na rozdíl od bannerové kampaně tedy platíte pouze za to, že uživatel na reklamu klikne a navštíví Vaše stránky.
Pohodlná reklama
Zadávání reklamy je možné přes administrační rozhraní. Je možné reklamy efektivněji zadávat, optimalizovat a ty neefektivní obratem optimalizovat a nebo zakazovat. Na spravování kampaně je třeba dávat pozor, protože neefektivně vedená inzerce může být jen zbytečnou dírou na peníze bez jakéhokoliv účinku.
Efektivnější cílení reklamy
Namísto plošného nasazení se v případě PPC kampaně inzeruje s lepším cílením. Příliš obecná slova mají velmi nízkou efektivitu a často také vysokou cenu. Proto je výhodnější volit složitější fráze, které se sice budou zobrazovat méně často, ale je větší jistota, že po zadání takového dotazu bude následovat i proklik na reklamu.
Reklamní PPC systémy
Na trhu v České republice již najdeme několik PPC systémů umožňující inzerci za počet kliknutí na reklamu. Společnost ETARGET provozuje stejnojmenný systém eTarget. Vyhledávač Seznam.cz provozuje reklamní systém Sklik, portál Centrum.cz provozuje systém adFOX (s možností vydělávat peníze na kontextově zobrazované reklamě) a dále je zajímavý reklamní systém Google AdWords.
Marketingové agentury
Pokud nemáte dostatek odvahy pro nasazení vlastní reklamní kampaně v některém z PPC systémů, kontaktujte některou z internetových agentur. Tyto marketingové agentury se postarají o kompletní řešení od nalezení klíčových slov, zadání inzerátů a jejich dohled.
- Webtrh.cz – Vyplatí se PPC reklama na reklamu?
- AdFOX.cz
- Sklik.cz